❤شب یلدا😍💜❤

🧸🐾𝑳𝒊𝒔𝒂 𝑸𝒖𝒆𝒆𝒏🐾🧸 · 10:49 1400/09/30
❤شب یلدا😍💜❤

⭐شب یلدای همه کیوتای من مبارک⭐ 

🔥همه دوستای خویم که تا اینجا با من بودند🔥 

بیشتر ملیکا 🙂💛

♥امید وارم امروز شب بی نظری داشته باشید♥

💞شبی که طولانی ترین شب سال هست💞

⭐امید وارم برا همتون بهترین شب تو سالتون باشه⭐

❤دوستون دارمــــــــ خیلی❤ ❤❤❤

💛خیلی دوست داشتم کنارم باشید و ببینمتون💛 

❤اما متاسفانه هرکدومون تو یه شهریم😓 

❤من تو تهران❤ 

یکتون تو بندر یکیتون تو شیراز یکیتون تو مشهد یکیتون هم تو خراسان یکس تون هم تو تهران❤ 

جالبه😂🧡🧡🧡🧡

البته شاید این شب برام خوب نباشه 

چون دوست داشتم برم پیش دختر خالم 

اما میریم پیش عمه هام😵💔

🌹اونا خیلی اذیتم میکنند اصلا دوسشون ندارم🌹

🐾 همش تحقیر و مسخره میکنند 🐾

❄منم یه هدفی دارم❄ 

❄بزرگ میشم و ابروتونو تو اون زمان میبرم❄ 

شما منو خیلی اذیت کردید 😏

🥴😤همه اذیت کردناتون تلافی تون میشه 🐾🌹

و قصه این کارتون پخش میشه😓💛

💜حالا میبینید که تو اون زمان کی با شما💜 

❤و کی با منه😢💌

یه روزی تو اون زمان اسم همه دوستای خوبم رو میگم 

که بدونند چه دوستایی داشتم که همیشه همراهم بودند

مخصوصا مانا و ملیکا

شما ها خیلی به من کمک کردید 

نمیدونید چه کمکی ولی منو خوشحال کردید