بیوگرافی من(درخواستی)

🧸🐾𝑳𝒊𝒔𝒂 𝑸𝒖𝒆𝒆𝒏🐾🧸 · 11:21 1400/09/17

دژدژذژذژذژاژلذژذژ

خب همینطور که میدونید اسم من لیسا هست♥

و لقبم مارمالاد ـ ثنا ـ ستی 

مادر بزرگم به من میگه معنی اسمت از نظر خودش فرشته هست 

تا الان از هرکی شندیم به من میگند درسته معنی اسمت فرشته هست

من عاشق ساداکو یا همون ساکورا هستم ترسناکه ولی ازش خوشم میاد 

من با بچه ها اکثرا بازی ترسناک میکنم 

بچگیام ترسو بودم ولی الان عاشق چیزای ترسناکم ولی زود میترسم اما باد عاشق اون چیزی که ازش میترسیدم میشم

از مومو قبلا میترسیدم الان نمیترسن ولی اصلا دوسش ندارم 

از پسر خوشم نمیاد🥴💙

عاشق بچه ها هستم 

عاشق درس هستم🤤🧡🧡👌

من خواندگی و بازیگری دوست دارم

خواهر کوچیک دارم

شهریوری هستم⭐ 

از سه نفر از اعضای خانوادم بدم میاد 😤

ارزو ندارم 😂فقط میخوام از ته دل خوشحال باشم 

۳تا دوست مهربون دارم 

و۵تا دوست خوب تو بلاگیکس دارم

که اسماشون رو اینجا میگم👇💜

لیدی کت ـ اوشن ـ هلن ـ Lalisa ـDAZAI