اهنگ جدید مون من و سلنا

🧸🐾𝑳𝒊𝒔𝒂 𝑸𝒖𝒆𝒆𝒏🐾🧸 · 13:22 1400/09/28

ادامه ش رو میزارم ⭐🌪

⭐و روز شب یلدا هم براتون ویدیو خوندمون میزارم⭐ 

💜اگه اهنگمون دوست داید لایک کنید🧡

⭐چرا؟ چرا؟ تو تسخیر شدی⭐

⭐توکه بودی اون فرشته⭐🌪

💛تو اون عروسک بودی💛 

💙که دلسوز بود💙

🎼دلش سوخت اما تسخیر شد🎼

🔥دوباره عروسک من شو🔥

💙دوباره فرشته من شو💙

💞دوباره به روی دنیا بخند💞 

💙از اون شیطان بودنت بیرون بیا💙 

🧡🎻فقط بگو من با تو هستم🎻🧡

🌟من همیشه با تو ام🌟

 

⭐اما گاهی وقتا زندگی مشکلاتی داره⭐

💙که نمیتونی حلش کنی💙 

💛من نمیتونم💛

❤کسی نمیتونه منو نجات بده❤ 

اره منم همون عروسک فرشته که برات میمیرم💓

💜اما شد نابود و تسخیر💜 

🌟ولی تو میتونی فقط بگو ما باهمیم🌟

 

از اینجا بروووو 

 

نه عروسک من؛ من همیشه کنارتم 

 

اما الان دوباره... 

 

نه هیچی نمیشه من کنارتم 

میشم فرشته نجات

لطفا دوباره اون عروسک خودم شد 

 

از اینجااا برو الان...من 

 

من تا تهش همراهتم.

دوباره فرشته خودمـــ شو 

از تسخیری بیرون بیا